Szukaj na tym blogu

sobota, 31 marca 2012

Sałatka z ananasem i czosnkiem

"Kiedy pierwszy raz usłyszałam od bratowej o tym przepisie, była lekko zszokowana połączeniem takim, jak czosnek i ananas. Ale kiedy spróbowałam tej sałatki, okazała się bardzo smaczna."

Składniki:
  • 1 puszka kukurydzy 
  • 1 puszka ananasa 
  • 30 dag żółtego sera 
  • 6-7 ząbków czosnku 
  • 1 łyżeczka musztardy 
  • ok. 4 łyżki majonezu
  • sól
  • pieprz
Przygotowanie:
Ananasa, osączonego z zalewy, pokroić w kostkę. Ser zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Kukurydzę osączyć z zalewy. 
Wszystkie składniki wymieszać. Posolić i popieprzyć. Dodać czosnek obrany i przeciśnięty przez praskę oraz majonez i musztardę.

Przepis dodaję do akcji:
Seromaniacy 

4 komentarze:

  1. Dla mnie to klasyka, od kiedy pamiętam taka sałatka pojawia się na stole u mojej rodziny przy okazji różnych imprez :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też robie ta sałatkę, jest pyszna polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam taka sałatkę i bardzo dobra! myślę teraz nad dietetyczną wersją tej sałatki, ale nie wiem czy bez majonezu to będzie to samo?:(

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja widze pierwszy raz i bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń